The Versatile Blogger Award

versatileblogger_1.png

Zahvaljujem se dragoj Brankici Stanić na nominaciji, ostala sam stvarno šokirana jer mi je čast da me osoba poput nje nominirala. Vrlo često čitam njezine riječi, volim njezin način pisanja i volim podijeliti njezin sadržaj na svoj blog. Drago mi je da sam dio ovoga i drago mi je da se nekome sviđa ono što radim.

Krenimo sa pravilima igre:

  • Zahvalite osobi koja vas je nominirala
  • Nominirajte do 15 blogera (može manje, ali ne više) i obavijestite ih
  • Podijelite sa svima sedam činjenica o sebi
  • Objavite sliku nagrade u svom tekstu i ova pravila.

Nominacije je dobro ne ponavljati, jer se onda iste osobe vrte u krug, probajte naći nekoga koga još nitko nije nominirao, a čiji rad volite. Moja najveća nominacija je za blog Leti vlastitim krilima, a tek onda slijede ostali blogovi. Jednostavno njega volim najviše čitati, a ostale koje također čitam, ne mogu nominirati jer su već nominirani.

Leti vlastitim krilima – prekrasan blog o putovanjima

Snovi u koferima

Vlatka_nešto slatko 

Zalogicaja

Milena’s place

Magija putovanja

Kralj Nedodjije

 

7 činjenica o meni

  • SMOTANA SAM

Ja sam jedna od onih koji uspiju pronaći način da padnu, zapnu ili se zabiju bilo kada i u bilo koga. Nisam smotana cijelo vrijeme, jednostavno imam svoje trenutke. No, uvijek se nekako snađem i smijem se samoj sebi jer mi ništa drugo ne preostaje.

  • TVRDOGLAVA

Uvijek su mi svi govorili da sam jako tvrdoglava, no nisam se previše opterećivala s tim. Sve dok nisam samu sebe uhvatila u par situacija i pitala se “Jesam li normalna”!? Ponekad znam biti toliko jako tvrdoglava da samu sebe znam iznenaditi, pa si u tim trenucima pokušavam posložiti stvari u svojoj glavi i pokušavam što manje “tjerati” po svom i pustiti druge da imaju pravo govora.

  • OSJEĆAJNA

Da, često se rasplačem kada gledam ljubavni film ili dramu, pa me svi vole zadirkivati zbog toga. Kada netko nešto nema, a ja imam, pretežno mi uvijek bude krivo i sve bih dala da svi imaju sve. Teško je to shvatiti.

  • MRZIM NEPRAVDU

Jedino što me uvijek može rasplakati i rastužiti je nepravda. Inače sam dosta jaka u raznim situacijama, i mogu reći da sam sabrana i čvrsto stojim na nogama. No, nepravda je nešto što me odmalena najviše rastuživalo i nepravdu ne mogu oprostiti. Imala sam par situacija u životu gdje su me znali nepravedno za nešto optužiti, i to se ne zaboravlja.

  • VOLIM SAMOĆU

Možda sam među rijetkima koji vole samoću, ali zaista je tako. Volim odvojiti par sati dnevno samo za sebe i za svoje misli. Volim otići sama na kavu, čitati novine, knjigu, riješavati križaljke ili samo promatrati ljude. Volim upaliti glasno glazbu i uživati u trenutku, pa makar i spremajući stan.

  • SMIJEH JE LIJEK

Smijem se kada mi je teško,ali i onda kada imam razloga za smijeh. Smijeh je lijek i vrlo je bitan. Volim biti sretna, a kada nisam sretna, volim se truditi da budem. 

  • OBOŽAVAM MAŠTATI

Volim u svojoj glavi uvijek imati sretne trenutke i volim maštati, volim zamišljati kako sam večinu stvari već ostvarila i kako sam zbog toga jako sretna. Držim se onog pravila da se sve može ostvariti ako duboko u sebi vjeruješ i ako to dovoljno privlačiš.

Leave a Reply

